شرایط گارانتی هشتگ کالا
شرایط گارانتی هشتگ کالا
شرایط گارانتی فروشگاه آنلاین هشتگ کالا
برای ارایه خدماتی منسجم و یکپارچه بهتمامی مشتریان و کاربران خدمات پس از فروش هشتگ کالا، این شرکت بهمانند بسیاری از شرکتهای بزرگ خدماتی در حوزه فناوری اطلاعات، شرایطی را برای ارایه خدمات پس از فروش تدوین کرده است. مبنای ارائه این خدمات پس از فروش ضمانت کیفیت کالای خریداری شده توسط مشتریان است و در صورتیکه آن کالا در طول دوران گارانتی دچار ایراد یا نقصان شود شرکت ذیل شرایط گارانتی ایراد را از طریق تعمیرات رفع کرده و یا تحت شرایط خاص دستگاه را تعویض خواهد کرد. این شرایط اگرچه برای هر نوع کالا، بسته به شرایط آن رده از محصول متفاوت است، اما نکاتی در مورد همه قطعات و محصولات مشترک بوده که در بحث خدمات پس از فروش از آن بهعنوان شرایط عمومی گارانتی نام برده میشود که مفاد آن بهشرح زیر است:
کالای تعویضی که تولید آن متوقف شده است، بهشرط دارا بودن شرایط خصوصی گارانتی آن رده از کالا با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه میشود.
این شرکت تعهدی در قبال همخوانی کالای ضمانت شده با سایر تجهیزات مشتری را نداشته و این وظیفه وی است تا در زمان خرید کالا یا قطعه، از انطباق آن با نیاز های خود اطمینان حاصل کند.
در صورت طولانی شدن زمان خدمات بیش از استاندارد اعلام شده، مشتری می تواند در خواست دستگاه جایگزین تا رفع ایراد دستگاه اولیه نماید.
خریدار موظف است، در هنگام خرید، از سالم بودن برچسب و یا اعتبار کارت ضمانت اطمینان حاصل کند.
هشتگ کالا در قبال تعمیر قطعاتی که زمان گارانتی آنها به اتمام رسیده و یا ضمانت آنها بهدلیل بروز یکی از شرایط نقض گارانتی باطل شده است را با دریافت هزینه طبق تعرفه اتحادیه انجام می دهد.
چنانچه در هنگام پذیرش قطعه یا کالا، موارد نقض گارانتی تشخیص داده نشود، همچنان این حق برای مجموعه هشتگ کالا محفوظ است تا پس از تشخیص وجود شرایط نقض گارانتی توسط مسئولین فنی آن گروه از کالا، ضمانتنامه مشتری را باطل کنند. مانند زمانی که پس از باز شدن بدنه دستگاه اثر آبخوردگی دیده می شود.
بهمنظور ایجاد حس اعتماد و افزایش رضایتمندی مشتریان، کالای تعمیر یا تعویض شده، در صورت درخواست مشتری در حضور وی تست خواهد شد تا از کارکرد صحیح آن مطمئن شود.
دارنده رسید قطعه یا کالا، صاحب آن تلقی شده و مجموعه هشتگ کالا تنها در قبال رسید، کالا را به دارنده آن تحویل خواهد داد.
تعمیرات صورت گرفته روی قطعات و یا کالاهای بدون گارانتی تا یکماه از زمان تعمیر تحت ضمانت هشتگ کالا خواهد بود و در صورت بروز هرگونه اشکال در این بازه زمانی با آن، مطابق کالا یا قطعات تحت ضمانت برخورد خواهد شد.
مجموعه هشتگ کالا تعهدی نسبت به اطلاعات ذخیره شده روی قطعات ارسالی نداشته و تهیه نسخه پشتیبان از این اطلاعات بهعهده مشتری است.
مشابه شرایط عمومی خدمات پس از فروش، نقض شرایط ضمانت نیز اگرچه برای هر گروه از قطعات و محصولات، موارد مختص بهخود را دارد، اما فصل مشترکی از این شرایط در قالب شرایط عمومی فسخ ضمانت قابل تعریف است که شرح آن در ذیل آمده است:
مخدوش و یا جدا شدن برچسب ضمانت متصل شده به دستگاه و یا قطعه تحت ضمانت.
خوانا نبودن سریال دستگاه.
پایان یافتن مدت زمان ضمانت کالا یا قطعه بر اساس آنچه روی قطعه یک کالای خریداری شده درج شده یا همتا مشخص شده است.
بررسی، بازبینی و یا اقدام به تعمیر کالا یا قطعه تحت ضمانت هشتگ کالا توسط هر شخص یا مجموعه خدماتی بهغیر از کارشناسان هشتگ کالا.
بروز اختلال در عملکرد قطعه یا کالا ناشی از عیوب بهوجود آمده بهدلیل تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، آتش، حرارت یا سرمای زیاد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک غیر طبیعی، زنگ زدگی و بهطور کلی هر موردی که در شرایط عادی استفاده از یک کالا و یا قطعه بروز نمیکند.
بروز اختلال در عملکرد قطعه یا کالا ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحیح، نگهداری و استفاده در شرایط غیر استاندارد و غیر متعارف.
بروز اختلال در عملکرد قطعه یا کالا ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشسوزی و مانند آن.
شرایط و ضوابط گارانتی لپتاپها
در هشتگ کالا، ارائه خدمات پس از فروش حرفهای و حمایت همهجانبه از مشتریان عزیز یکی از ارزشهای بنیادین ماست. به همین دلیل برای اطمینان خاطر شما از خرید لپتاپهای ارائهشده، خدمات گارانتی ویژهای در نظر گرفتهایم که شامل شرایط زیر میشود:
مدت زمان گارانتی لپتاپها
تمامی لپتاپهای عرضهشده توسط مجموعه ما تحت پوشش گارانتی معتبر 18 ماه قرار دارند. این گارانتی تضمینی برای کیفیت و دوام محصول شما و پشتوانهای برای تجربهای بدون نگرانی است.
موارد تحت پوشش گارانتی لپتاپها:
• رفع مشکلات سختافزاری ناشی از نقص در تولید یا کیفیت قطعات
• تعمیر یا تعویض قطعات معیوب در صورت بروز مشکل
• رفع خطاهای فنی مرتبط با استفاده معمول و استاندارد دستگاه
موارد خارج از پوشش گارانتی:
• آسیبهای ناشی از ضربه، سقوط یا نفوذ مایعات
• خرابیهای ناشی از نوسانات برق یا اتصال نادرست به تجهیزات جانبی
• دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد یا مراکز غیرمجاز
• استفاده غیر اصولی یا عدم رعایت دستورالعملهای نگهداری
چگونگی استفاده از خدمات گارانتی لپتاپ:
برای بهرهمندی از خدمات گارانتی، لطفاً با مرکز خدمات مشتریان تماس بگیرید یا به نمایندگیهای مجاز مراجعه کنید. همراه داشتن فاکتور خرید و شماره سریال دستگاه جهت ارائه خدمات ضروری است.
تضمین کیفیت و تعهد ما به شما:
ما در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که لپتاپ شما همواره بهترین عملکرد را داشته باشد. انتخاب شما افتخار ماست و ما با تمام توان برای جلب رضایت شما تلاش میکنیم.
هشتگ کالا– همراهی مطمئن برای عملکرد بینقص